Lelkek száma

2014. augusztus 4., hétfő

Díjat kaptunk!

Ójaj, és megkapta az oldal az első díját!
Nagyon meglepődtem, meg kell, hogy mondjam, de nagyon örülök is neki, szóval nagyon szépen köszönöm Ranocchia!

Szabályok:
- Írd ki kitől van.
- Írj magadról 10 dolgot.
- Válaszolj 10 kérdésre.
- Tegyél fel 10 kérdést.
- Küldd tovább 10 embernek.


10 dolog rólam
- Talán négy éve kezdtem el írni egy barátnőm kérésére és mivel lusta voltam tovább írni a történetet elneveztem Befejezetlen történetnek.
- Három éves korom óta táncolok, bár már tropa a lábam 18 évesen nem szeretném abbahagyni.
- Macskamániás vagyok.
- Imádom Poe munkásságát.
- Óvónőnek készülök.
- Nagy tisztelője vagy Szirmai Gergő munkásságának is, sőt. Talán őt még jobban bírom, mint Poe-t, de mind a ketten haláli figurák. :D
- Kiskoromban nagy álmom volt, hogy egyszer leutazzak a Titanic roncsaihoz.
- Nekem kell egy panda, vagy egy majom. Olyan cukik.
- Pár évig zongoráztam, de a tanárommal nézeteltérésbe kerültem, ezért abbahagytam.
- Nem tudok rajzolni.

Válasz a kérdésekre:
Hogyan képzeled el a találkozásod a kedvenc 1D tagoddal?
- Sehogy. Nem szeretem a banda zenéit és a tagok sem az én ízlésvilágomnak felelnek meg. Egy pasi ne hordjon szorosabb nadrágot, mint én...

Hány tesód van? Fiúk vagy lányok?
Egy bátyám van, aki az orvosira jár.

Ha csak egy valamit vihetnél egy lakatlan szigetre, mi lenne az?
Zacskós levest, hogy ne haljak éhen, annyira. Utána úgy mint Sparrow kitépném a szőrt innen-onnan, egy teknőshöz kötözném magam és eleveznénk a szigetről :3

Ugyanez, csak most egy személyt kell mondani.
Ha lakatlan a sziget, akkor miért vinnék magammal valakit? De, ha minden áron vinni kellene valakit, akkor egy ezermester lenne az, vagy egy hajótulajdonos, hogy haza tudjunk jönni... Na jó... Egy Harry Potter is lehet, hogy egy csettintéssel eltűnjünk.

Szereted a Győri édest?
Van aki nem szereti?

Ha igen, akkor melyik a kedvenced?
Csokidarabos.

Hány centi vagy?
163, de van az 165 is néha, meg majdnem 170, ha felkapok egy magas sarkút.

Kit szeretsz a világon a legjobban?
A szüleimet.

Szoktál sikítani, ha meglátod a kedvenc sztárodat, meghallod stb?
ŐŐŐ nem... Csak hülyén vigyorgok, mint egy beszívott kerti törpe.

A kérdéseim:
1. Mi késztetett arra, hogy írj?
2. Hogy reagálnál, ha az egyik szereplőd csak úgy random kimászna a könyvedből és neked az lenne a feladatot, hogy megtaláld a módját, hogy visszajuttasd?
3. Mit szeretnél elérni az írók világában?
4. Honnan jött az ötlet ehhez a bloghoz?
5. Csak az epikai műfajban tevékenykedsz vagy néha a lírába is beleszagolsz?
6. Mit gondolsz az írói körökről?
7. Melyik író lenne az akivel szívesen eldiskurálnál egy délutánt?
8. Melyik történelmi személlyel randiznál, hogy utána tudj róla írni?
9. Szerinted mi értelme van ennek a díjazásnak?
10. Hová utaznál el ihlet gyűjtés szempontjából és kivel?

A következő 10 blognak küldöm tovább:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése