Lelkek száma

2015. április 23., csütörtök

Sziasztok kedveseim! :)
Először is nagyon szeretném megköszönni azokat a kedves szavakat, amiket írni szoktatok nekem vagy komment, vagy pedig üzenet formájában. Nem is tudjátok elképzelni, hogy mennyire boldoggá tesztek ezekkel az aprócska szófordulatokkal. Komolyan. Sokszor könnyekig hatódok.
Őszintén megmondva legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ennyire szeretni fogjátok ezt a történetet, és emiatt mérges is vagyok magamra, mert a többi írásomhoz képest, ezzel nem foglalkoztam annyit. ( Mármint nem szerkesztgettem, meg nem fordítottam rá annyi időt, amennyit megérdemelt. ) És most kezdtem el megérteni, hogy miért is van ez, és hogy mennyire bamba vagyok! Azon vagyok, hogy kijavítsam a hibáimat, hogy még gördülékenyebb legyen és van pár tervem a közel jövőben a bloggal. Nem nagy változtatások meg ilyenek, de ez egyenlőre legyen titok. A szorgalmi időszakomnak hamarosan vége és kezdetét veszi az “imádott” vizsgaidőszak, amely minden egyetemista, és főiskolai hallgató leányálma, szóval az utolsó hajrában lehet, hogy megint csúszni fogok a résszel/részekkel, de megpróbálom megemberelni magamat, mert egyszerűen botrány, amit Roxanne és Ian leművel, nem?! Na, mindegy. Tehát, a bocsánatotokért esedezem kedves olvasóim és remélem megértitek és szurkoltok nekem, hogy mielőbb tudjak foglalkozni a tűzről pattant táncos jánykámmal, a vak szépfiúval, a vörös démonnal, és a lehengerlő titokzatos macsónkkal.

Mindenesetre ez egy rendhagyó bejegyzés, mert ketten is díjat ajánlottak fel nekem, jobban mondva a blognak, ami a ti érdemetek is, így most ezeket a kérdéseket jól megválaszolom, remélhetőleg hasznos, és érdekes információkkal.
Ugyebár itt általában a blogoknak küldik ezeket a kérdéseket, de én most “trendhagyó” módon titeket kérdezlek, mert kíváncsi vagyok rátok ott, a képernyő előtt, hogy ki vagy, mi vagy, volt-e már földönkívüli merénylet ellened, elrabolt-e a CIA, vagy hogy túrod-e még sunyiban az orrod. :) Ha megtiszteltek engem azzal, hogy olvastok, szerintem az a legkevesebb, ha megtudok rólatok valamit, szóval várom kommentekben a válaszaitokat! Hajrá-hajrá! :)

Először is köszönöm a díjakat a Démoni tündérmese és az Édes élet íróinak. Nem is gondoltam volna. Sok puszi nektek és további jó, kitartó munkát!

Lássuk!

10 dolog rólam, ami most összesen 20 lesz :)
1. Egy szabolcsi, falusi lány vagyok, aki a legvadabb álmaiban sem gondolta volna azt, hogy egyszer blogot fog írni, vagy hogy egyáltalán írni fog bármi olyasmit, ami nem a suliba kell.
2. Óvodapedagógia szakon vagyok, Debrecenben.
3. Október 26-án töltöm be a 2. X-et.
4. Paddy and the rats fanatikus lettem. Ha nem ismeritek, akkor miért nem ismeritek? Tessék megismerni és hallgassátok, hallgassátok, nem bánjátok meg!!!
5. Sokan kérdeztétek az egyik fejezetnél, amikor Roxanne visszaemlékezik a halott szerelmére, hogy ez igaz történet-e. Nem, nem az. Ez csak az én állapotom egy plátói eperhabos románc miatt, amely mindig úgy zajlott le, hogy elhúzta előttem a mézesmadzagot, és mindig megütöttem magam.
6. Imádok fotózni, még ha nem is tudok.... Nem vagyok profi, sőt. De nagyon jól elkapott pillanataim vannak. Szeretem az embereket és az eget. Legjobb modelljeim.
7. Szeretek zuhanyzás közben énekelni, rohadt jó az akusztikája.
8. Akik közel állnak hozzám, azokért igyekszek mindent megtenni.
9. Nagyon szeles vagyok, a türelem nem tatozik az erényeim közé.
10. Minden vágyam, hogy egyszer Spanyolországba mehessek, hiszen az egyik kedvenc európai városom. A nyelv is lehengerlő. Ha tehetném, vagy lenne rá alkalmam szívesen megtanulnám.
11. Ahogyan a jelnyelvet is, hiszen karácsony előtt hallás sérült gyerekeknél voltam önkénteskedni és borzalom, mennyi szeretetet képesek adni, és szörnyű, hogy ők ezt nem kapják vissza. ( Legalábbis ott, ahol én voltam...)
12. Talán 6 évig zongoráztam, de azt hittem, hogy nem szeretem, ezért abbahagytam, amit bánok, mert mint letisztáztam magamban kiderült, hogy csak a tanárt nem szerettem.
13. Szívesen megtanulnék gitározni. Mindig olyan jól elképzelem ahogya egy nyári napon a Nagyerdőben leülök egy padra a gitárral a kezemben és mint egy Disney filmben random szuperisztikusan elkezdek dalolászni.
14. 11 éve hastáncolok, 3 éves koromtól táncolok.
15. Szörnyen szeretethiányos vagyok. Ezt nem tudom megindokolni, hogy miért, de rettenetes vagyok olykor.
16. Szemfétisem van.
17. Nem iszok alkoholt, vagy ha igen, akkor nagyon minimálisan, mert egyszerűen nem szeretem... Jó, a sört kivéve, de-de-de-de-de na. A barátaim szerint mellém nem kell pia, hogy jól érezzük magunkat, és ezt a tegnap este is bizonyítja. ( Szencseg barátném bizonyítja. )
18. Akarok egy pandát... Vagy kettőt. És agyonölelgetném őket, meg szeretgetném őket, meg minden. Még bambuszt is termesztenék nekik.
19. Azért kezdtem el táncolni, mert láttam kiskoromban a Dirty Dancinget és mindig abban reménykedtem, hogy majd egyszer táncolhatok Patrick Swayze-vel.
20. Gyűjtöm a kalapokat. Nincs is azoknál jobb! :3


A feltett kérdések:
Milyen embernek tartod magad?
Juj. :D Hát nem vagyok egy könnyű eset, ez tény. Olyan személy vagyok, aki könnyen barátkozik és fogadja el a másikat. Sokszor túl naiv és emiatt gyakran csalódok, és utána összetörik a kis világom és teljesen depis leszek, aztán előveszem az életfilozófiámat, amit mindig tanácsolni szoktam, hogy nincs értelmes megállni az úton és sírni azon, hogy mi történt meg, hiszen még annyi minden történhet. Ha olyan helyzetbe kerülök, ahol érzem, hogy meg kell magamat védenem ( veszekedés pl.), akkor a szavaim kegyetlenül tudnak marni, és nagyon sokszor vagyok ezáltal bunkó. Könnyen megsértődöm, és mostanában sokszor hisztizek, aminek nem örülök, és igyekszem ezen változtatni. Szeretem, ha szeretnek. Mármint szeretem, ha szeretnek, őszintén és igazán, nem csak érdekből, vagy csak azért, mert ott vagyok. Aki ezt bevállalja, az szerintem száz százalékosan megtérül, mert akkor minden figyelmem azoké az emberekért. Sokszor sajnos megbántom anyát, amiért nagyon szoktam szégyellni magamat. Sajnos sokszor nem értjük meg egymást, de nagyon imádom, habár ezt nem mindig, nem a legjobb módon fejezem ki, amiért sokszor gonosznak érzem magam.
Elég makacs természetű vagyok és nem figyelek rendesen magamra, pl a lábaimra, amire vigyázni kellene, de ha zenét hallok, nem lehet nekik parancsolni, az maga lenne a kínszenvedés.

Mit szeretsz szabadidődben csinálni?
Imádok táncolni, mint mondtam, énekelni a többiek örömére :D Fotózni, koncertekre járni, kikapcsolni, elvonulni, ha megtehetem.

Mióta és miért írsz?
14 évesen kezdődött, amikor egy barátnőm azzal jött, hogy ő már a második könyvét írja. Itt elgondolkodtam, hogy szerintem én is ki tudok találni egyedi történeteket, hiszen mások szerint olyan idióta fantáziám van, hogy csak na. A gimiben volt egy osztálytársam, aki megkért, hogy írjak róla valamit, és egy 90 oldalas elbeszélés született belőle. Mivel lusta voltam befejezni, azt a címet adtam neki, hogy Befejezetlen történet, amely később a Suttogó próféciák alapjául szolgált.
Egyszer szeretnék elismert író lenni, és kiadni legalább egy könyvet, amire tényleg azt tudom mondani, hogy ez az! Ez tényleg én vagyok, és végre büszke vagyok a 110%-ra.

Mi volt az első könyv, amit olvastál?
Amarilla kisasszony. Az ovis szerelmemtől kaptam a hetedik születésnapomra.

Ki a példaképed és miért?
Nos, ez egy olyan kérdés, amit soha sem tudok megválaszolni, mert változó és összetett, hiszen nem mindegy, hogy írásban, zenében, vagy az életben? Ha az írást nézzük, nekem hatalmas példa Poe, az a férfi egy zseni volt, ilyen irományokat közönséges földi halandó csak úgy hasraütésként nem ír. Talán példakép Szirmai Gergely, már csak azért is, mert amilyen kis hülyén kezdte, mégis eljutott oda, ahol szeretne lenni. Kellő kitartással bármi elérhető, és ebben bízok én is. Ott van még Nick Vujicic, hihetetlen, hogy mennyi életkedv van abban az emberben, mennyi szeretet, és képes verőfényes napsütésként látni a világot, le a kalappal előtte! Ott vannak a szüleim, akik mindenben, mindenkor támogattak, szerettek. Ilyen szülő akarok majd én is lenni. Aztán ott van egy barátom, aki egy rocksztár, aki minden hülyeségem ellenére sem rúg seggbe és végig hallgatja 200-ra azt, hogy mennyire szerencsétlen és hülye vagyok, holott neki is sokkal több és sokkal nagyobb gondjai vannak.

Mit szeretnél elérni az írással?
Ezt fentebb megválaszoltam. 

Van valami olyan hobbid, amit senki nem néz ki belőled és meglepődnek az emberek, ha elmondod nekik?
Egen. Ilyen az írás is, meg a hastánc :D

Kedvenc zeneszám? Miért?
ÚÚÚÚúÚúúú, nagyon sok van, nem tudnék választani. Mivel ez egy BVB cukiság, ezért a Rebel Love Song-ot és a Lost it all-t tudnám mondani. Szerintem ez mindent megmagyaráz, hogy miért:
” Wild and running for one reason, they can’t stop us from our freedom...”

Sportolsz valamit?
Táncoltam és, ha az időm engedi, akkor eljárok MediBall edzésekre.

Kedvenc színész/színésznő, miért?
Kedvenc színésznőm sokáig Anne Hathaway volt, mert szerintem nagyon tehetséges, és gyönyörű. A színészem meg ki más lenne, mint Robert Downey Junior? Szerintem nem kell magyaráznom! :D Na, jó, meg persze Heath Ledger és Robin Williams. :) Már csak tiszteletből is! ( + Audrey Hepburn!!!)

Milyen rendszerességgel nézel TV-t, és milyen rendszerességgel?
Mi az a TV? :D Ritkán nézek, de ha igen, akkor HBO, vagy Disney. Igen, 19 éves létemre Disney csatornát nézek, sőt vasárnap reggel Minimaxot, ha barbies mese megy. De leginkább filmeket a moziban nézek, vagy gépen a koliban, ha van rá időm és kedvem. Egyedül nem szeretek amúgy filmezni.

Ha lehetne egy szuper erőd, mi lenne az?
Nem szeretnék szuper erőt, mert akkor úton útfélen rám támadna valamilyen főmufti és tele lennék még több kék-zöld foltokkal, plusz annyi ruhám menne tönkre! Nem győzném venni.

Melyik a kedvenc zeneszámod?
Na, jó, akkor sorolok fel párat. Hoizer - Take me to church, Paddy and the rats - The six rat rovers, Sam Smith - Stay with me, Kurt Hugo Schneider feldolgozásai, Jason Mraz - I won’t give up, Nomy - Close to lose it all, Paloma Faith - Only love can hurt like this ( akusztik plíz, úgy az igazi. ) stb. Stb.
Ó! : https://www.youtube.com/watch?v=s2GtoM8fPus

Melyik a kedvenc könyved, ha nincs melyek tartoznak bele a top 5-be?
RUBINVÖRÖSÉK!

Hány blogot olvasol úgy rendesen, amiknek várod a következő részét?
Őszintén szólva nem tartom számon. Ha meglátom, hogy valaki hirdetett, akkor már kattintok is és olvasok, de nem mindig van rá időm, sajnos.

Hány blogot írsz egyszerre?
Hármat :)

Van hobbid?
Odafent olvashatod részletesen :)

Van kedvenc filmed, ha igen mi?
Jelenleg a Beavatott szériáért vagyok oda. Be kell valljam, Theo James sokat számít...Khm. Plusz ide sorolhatjuk a Holt Költők Társaságát! Ajánlom! Ha még nem láttátok, akkor tegyétek meg mielőbb!


Szereted az iskolás történeteket? Gondolok itt Leiner Laura és Tavi Kata könyveire.
Laura sorozatát nem szeretem. Nekem nem jön be a stílusa és a történet sem, úgy igazán. Tavi Kata Nyitótáncával már szemezek egy ideje, de még nem volt alkalmam olvasni, de nyáron időt fogok rá szakítani.

Vannak olyan bloggerek/bloggerinák, akikkel rendszeresen tartod a kapcsolatot?
Természetesen. Például Szencseg, Launcelot, Kertész Kinga és még sokan mások szerencsére :) 


Na, és jöjjön az a pár kérdést, amire kíváncsi vagyok :)

Hány éves vagy?
Hol laksz, és honnan szereztél tudomást erről a történetről?
Milyen álmaid vannak az életre nézve? Te leszel a következő Marie Curie például?
Mit gondolsz az internetes társadalomról, hogy szinte már mindent ez a technika hálóz be?
Milyen zenéket szeretsz?
Ha kérhetnél tőlem valamit a történettel kapcsolatban, mi lenne az?
Szeretnétek-e egy olyan csoportot, ahol kialakíthatunk egy kis közösséget?
Melyik bloggerek/vloggerek írásait/munkáit követed nyomon, és miért?
Te írsz? Ha, igen mit? Ha, nem, miért nem? Nem szeretnél, inkább olvasó vagy?
Szereted a magyar filmeket/színészeket/zenészeket? Szerinted mitől értékes egy ilyen alkotás?

Köszönöm a válaszaitokat előre is.
Sok puszi, és további szép estét nektek! Köszönöm, hogy itt vagytok nekem! :)

1 megjegyzés:

  1. Meglepetés vár téged a blogomon!:) http://takenyou.blogspot.hu/2015/05/2-dij.html

    VálaszTörlés