Lelkek száma

2015. május 28., csütörtök

Egy kis közösségi

Sziasztok!!!

Juuuuj, TI - igen TI-, vagytok a legjobbak! :)
Mindig annyi örömet okoztok nekem, hogy el sem tudom hinni! Valamelyikőtök mindig ír nekem egy hosszabb üzenetet, vagy díjakat adtok, vagy trailert csináltok, vagy valakit annyira megihlet a történet, hogy szeretne egy új designt készíteni!
Nagyon-nagyon hálás vagyok nektek, és el sem tudom mondani, hogy mennyire jól esik ez nekem. Köszönöm, hogy vagytok nekem!
Németh Barbinak ( Blueberries design ) szeretném megköszönni a trailert, amit készített, és azt, hogy már egy jó ideje kedves szavaival támogat engem.
Liza, és a többiek, istenkirálylányok és királyok vagytok!
Puszi nektek, osszátok szét kedveseim! :)

Ide kattintva megnézhetitek a trailert! :) Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése